9 Temmuz 2012 Pazartesi

Pırıltılı Anlar

Dünden bugüne, 

Şöyle yalnız kaldığımız anlarda hani,

çocukluğumuza dair bazı anılar canlanıverir zihnimizde.


düşündüğümde, düşlediğimde; mutfağında ve oturma odasında soba yanan bahçeli evimiz gözümün önüne geliyor. Anneannem, üst katımızda Ayten Teyze ile ya dikiş dikerler, ya örgü örerlerdi. Çay her daim sobanın üstünde.

Ya da sıcak yaz günleri, öğlene doğru işleri bitse de, annem bari bizi denize götürse diye bir aşağı, bir yukarı dolanırdık bahçede. Sabah uyandığımızda denizin pırıltısı, gözlerimizi kamaştırır, bizi kendine çekerdi doğrusu.

Aslında benim işim kış mevsimiyle... Daha samimi gelir bana, yünden kazaklar örülür, çıt çıt şiş sesleriyle yerini güzellikler alır. Sıcak çikolata kokusu, tarçınlı çörek tadı derken, ah bir de kar varsa...

Daha çok erken ama,



Şimdiden yeni evimde sehpanın üzerine mutlulukla dizeceğim şeyler keşfettim. 



İşte bu mutlu, CupCake Friends beni benden aldı... Gülen yüzleriyle etrafa baktıklarında, kendimce gözgöze geleceğim ve kimse görmeden minik öpücük atacağım bunlara!

Farklı farklı modeller de görmedim değil, hatta yapılışları öyle kolay ki... 




Sevgili arkadaşım Özge, bu minik yün topçuklarını, 

Güzel yaz mevsimin kokusunu içine çektiğimiz bu günlerde, gerçek tatlara dönüştürüyor Şirin Fırın adı altında.

Hepsi birbirinden lezzetli, hepsi gerçek!

Cupcake'lerin yün halleri salonumda, gerçek; mis tatlı halleri mutfağımda yerini alacak.

Pırıltılı anlar bizimle olsun..

Görmelik, seyirlik, tatmalık.. :) 


1 yorum:

  1. Amigurumi cupcakeler , en sevdiğim <3 :))

    Şirin Fırın Melike'yi çok seviyoor :))

    YanıtlaSil